Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4
Pobočka České pošty 4.4.2024
5 6 7
8 9 10
Uzavřeno kontejnerové stání 10.4.2024 DOPOLEDNE
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
Přerušení dodávky el. energie 26.4.2024
27 28
29 30
Svatojánské májování
1
Prvomájová spanilá jízda
2 3 4
Očkování psů proti vzteklině.
5
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Obecní úřad - Poskytování informací, příjem podání

Tato stránka nemá žádné podstránky.

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě  Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23  Svatý Jan nad Malší
    v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí

    8:00 - 11:00

    12:00 - 17:00

    Středa

    8:00 - 11:00

    12:00 - 17:00

    Telefonické podání: pevná linka -  +420 387 962 266

  2. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Formulář písemné žádosti naleznete na stránce Formuláře a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@svjan.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad,  Svatý Jan nad Malší čp.13,  373 23  Svatý Jan nad Malší v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí

    8:00 - 11:00

    12:00 - 17:00

    Středa

    8:00 - 11:00

    12:00 - 17:00

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací. 

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23  Svatý Jan nad Malší v úředních dnech a hodinách:

Pondělí

8:00 - 11:00

12:00 - 17:00

Středa

8:00 - 11:00

12:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - + 420 387 962 266

Poštou na adresu Obecní úřad, Svatý Jan nad Malší čp.13,  373 23  Svatý Jan nad Malší

Elektronicky na e-mail: podatelna@svjan.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)

Elektronicky datovou schránkou: knybruu

Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Povinnost poskytovat informace se natýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy. 

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23  Svatý Jan nad Malší.
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23  Svatý Jan nad Malší.
  • Odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazby za poskytování informací byly schváleny dne 18.12.2018 usnesením č. 3/48

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

0,00 Kč

fotokopie formár A4 jednostranně

2,00 Kč

fotokopie formár A3 jednostranně

3,00 Kč

za 1 - 5 stránek zpracovaných počítačově

200,00 Kč

za každých 5 stránek stejně zpracovaných

200,00 Kč

Formuláře