K obci patří
Chlum nad Malší a Sedlce.
Vesnice roku 1997, Jihočeská vesnice roku 2018
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Povinně zveřejňované informace

Úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 11:00

12:00 - 17:00

Úřední den

Středa

8:00 - 11:00

12:00 - 17:00

Úřední den

 

CZECH POINT (přihlášení k trvalému pobytu, výpis z katastru nemovitostí, výpis z rejstříku trestů atd.)

Pondělí 08:00 - 12:00  13:00 - 16:00
Středa 08:00 - 12:00  13:00 - 17:00

 

Povinně zveřejňované informace 

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

Povinně zveřejňované informace - pokyny dle vyhlášky

1. Oficiální název

Obec Svatý Jan nad Malší

2. Důvod a způsob založení

Obec Svatý Jan nad Malší (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena dne *DD.MM.RRRR* ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

 https://ipo.antee.cz/user.php?oid=160043&nid=1555

Seznam organizací:
Knihovna Svatý Jan nad Malší
SDH Svatý Jan nad Malší, SDH Sedlce, SDH Chlum
MŠ, ZŠ Svatý Jan nad Malší

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Svatý Jan nad Malší
    Svatý Jan nad Malší čp.13
    373 23   Svatý Jan nad Malší

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Svatý Jan nad Malší
    Svatý Jan nad Malší čp.13
    373 23   Svatý Jan nad Malší

  • 4.3 Úřední hodiny

            https://ipo.antee.cz/user.php?oid=160043&nid=1555

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka:            + 420 387 962 266
    mobilní telefon:     + 420 602 488 529

     

     

  • 4.6 Adresa internetové stránky

     www.svjan.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

       https://ipo.antee.cz/user.php?oid=1841969&nid=1555

     

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny podatelna@svjan.cz

     

    osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

     


    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.


    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    mistostarosta@svjan.cz

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 8728231  kód banky: 0100
banka: Komerční banka

6. IČ

00245488

7. DIČ

CZ00245488

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace 

  https://ipo.antee.cz/user.php?oid=2981394&nid=1555

 

10. Příjem žádostí a dalších podání

o https://ipo.antee.cz/user.php?oid=2981394&nid=1555

 

11. Opravné prostředky

o https://ipo.antee.cz/user.php?oid=2981394&nid=1555

 

12. Formuláře

o https://ipo.antee.cz/user.php?oid=2981394&nid=1555

 

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

 

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

  • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    https://ipo.antee.cz/user.php?oid=2981394&nid=1555

  • 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací 

    Sazby za poskytování informací byly schváleny dne 18.12.2018 usnesením č. 3/48

    Položka

    Sazba

    hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

    0,00 Kč

    fotokopie formár A4 jednostranně

    2,00 Kč

    fotokopie formár A3 jednostranně

    3,00 Kč

    za 1 - 5 stránek zpracovaných počítačově

    200,00 Kč

    za každých 5 stránek stejně zpracovaných

    200,00 Kč

     

16. Licenční smlouvy

  • 16.1 Vzory licenčních smluv

    *V tuto chvíli obec žádné licenční smlouvy neposkytuje.*

  • 16.2 Výhradní licence

    *V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.*

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Vzor výroční zprávy - dokument ve formátu .doc .

-Výroční zpráva za rok 2012

- *Výroční zpráva za rok 2011 (verze pdf a doc)*
- *Výroční zpráva za rok 2010 (verze pdf a doc)*
- *Výroční zpráva za rok 2009 (verze pdf a doc)*

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

*Nebyly zatím žádné informace požadovány.*

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

Menu

27. 9. Jonáš

Zítra: Václav

Aktuality Figurka z.s.

 Přímá registrace zde: 

Odber-SMS_OU_velky.jpg

 

Ziveobce.cz

Sdružení Hrady na Malší

www.hradynamalsi.cz

Partnerská obec Grünbach

http://www.gruenbach.freiwald.at/

Svazek měst a obcí regionu Pomalší

www.pomalsi.cz

vlajka animace bila.gif

Základní a Mateřská škola

www.zs-svjan.cz

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Návštěvnost stránek

340557